image

Tvůj košík

logo
MENU
BACK
WIRELESS
CHARGING
MICRO-USB
CHARGING
FIT PASSPORT /
FIELD NOTES
MOVEMENT
DETECTOR
WIRELESS
CHARGING
MICRO-USB
CHARGING
FIT PASSPORT /
FIELD NOTES
MOVEMENT
DETECTOR
WIRELESS
CHARGING
MICRO-USB
CHARGING
FIT PASSPORT /
FIELD NOTES
MOVEMENT
DETECTOR
ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
POSLEDNÍ AKTUALIZACE 26.10.2017
INFORMACE O PRODUKTU
Co je to Woolet?
Jak Woolet funguje?
Co je chytrá peněženka??
Co je tenká peněženka?
Jak funguje nabíjení?
ZOBRAZIT VŠE
APLIKACE WOOLET
Je aplikace Woolet zdarma?
Jaké jazyky jsou dostupné v aplikaci Woolet?
Jaké operační systémy podporuje aplikace?
Jak synchronizovat peněženku Woolet s iPhonem?
Jak synchronizovat peněženku Woolet s Android telefonem?
ZOBRAZIT VŠE
NOTIFIKACE
Mohu nastavit vzdálenost mezi mnou a Woolet, kdy mám dostat upozornění?
Mohu zablokovat notifikace když jsem doma nebo v práci?
Mohu ztlumit notifikace po nějaký čas?
Mohu vypnout automatická upozornění, když je Woolet mimo dosah?
Mohu upravit zvuk notifikací?
ZOBRAZIT VŠE
ELEKTRONIKA
Je třeba nabít baterii Woolet předtím, než budu peněženku synchronizovat?
Jaká je životnost baterie Woolet?
Jak dlouho trvá nabití baterie?
Dostanu upozornění, když bude baterka téměř vybitá?
Mohu baterii vyměnit?
SHOW ALL
OBJEDNÁVKA
Kde mohu objednat Woolet?
Mohu objednat více než jednu peněženku Woolet? Získám potom slevu?
Je možné upravit mou objednávku poté, co ji odešlu?
Jak dlouho trvá doručení peněženky Woolet?
Rád bych koupil peněženku Woolet pro zvláštní příležitost a potřebuji ji na určitý termín. Budete to moci dodat?
ZOBRAZIT VŠE
DORUČENÍ
Jak dlouho budu čekat na vyřízení objednávky?
Jak dlouho trvá doručení peněženky Woolet?
Mohu sledovat stav mé objednávky?
Posíláte peněženky Woolet také do mé země?
SHOW ALL
OBECNÉ INFORMACE
Kde mohu kontaktovat oficiální podporu Woolet?
Kdy byla založena společnost WooletCo?
Kde jsou vaše kanceláře?
SHOW ALL
ZTRÁTY&NÁLEZY
Jak funguje funkce Ztráty&Nálezy?
Dobrá. Jedná se o fyzický přívěsek nebo mobilní aplikaci?
Je to sledovací zařízení?
Jaké jsou funkce aplikace?
Může ji používat každý?
ZOBRAZIT VŠE
SOUKROMÍ img
INFORMACE O PRODUKTU
Co je to Woolet?
Woolet je peněženka nové generace, která udržuje tvou hotovost a karty v bezpečí. Ultra tenká, vybavena technologií Bluetooth s bezdrátovým nabíjením a vyrobena ručně k naprosté dokonalosti. Inteligentní příslušenství pro každého moderního člověka. Je pouze 9,9 mm tenká, ale napěchovaná nejmodernějšími technologiemi a navržená tak, aby ti ušetřila starosti.
Jak Woolet funguje?
Miniaturní snímače se synchronizují s tvým chytrým telefonem a chrání tvé cennosti. Pokaždé, když peněženku Woolet zapomeneš nebo ti ji někdo ukradne, pošle oznámení přímo do telefonu. Budeš jej moci snadno najít v nepořádku tvého pokoje těsně před odchodem. Aplikace zobrazuje přibližnou vzdálenost mezi tebou a Wooletem. Aplikace také kontroluje, pokud je tvá peněženka mimo dosah na veřejných místech, umožňuje ti zkontrolovat poslední umístění Wooletu a vypnout oznámení, když jsi doma nebo v práci.
Co je chytrá peněženka?
Chytrá peněženka není obyčejný "držák peněz". Není to jen módní doplněk, ale moderní přístroj plný chytré elektroniky.
Co je tenká peněženka?
Tenká peněženka může obsahovat všechny cennosti z běžné peněženky, ale zůstává tak tenká, jak jen to je možné. Vejde se do menších kapes, nezanechává stopy na tvých kapsách a je extrémně lehká.
Jak funguje nabíjení?
Woolet používá bezdrátové nabíjecí podložky kompatibilní s technologií Qi. Podložky si můžeš koupit v našem obchodě.

Pamatujte, že před synchronizací peněženky s mobilní aplikací je třeba nechat nabíjet baterii Wooletu nejméně po dvě hodiny!
Jaké materiály jsou požity?
Peněženky Woolet je vyrobeny z kvalitní telecí kůže. Veganské verze na druhou stranu používají "ekologickou kůži", materiál bez krutosti.
Je voděodolná?
Woolet je pevná a odolná, ale není zcela vodotěsná. Nedoporučujeme ji namáčet, jelikož hrozí riziko poškození vnitřní elektroniky.
Kolik karet mohu umístit do Woolet?
Až deset: malé sloty pojmou čtyři karty, větší slot pak další šest. Nedoporučujeme jich více, ale pokud to uděláte, je to vaše vlastní odpovědnost! Pokud potřebujete umístit do peněženky více karet, doporučujeme model Woolet XL Travel.
Jaký je rozdíl mezi peněženkou Woolet a Woolet XL Travel?
Woolet XL je větší než běžná Woolet, ale jejím hlavním rysem je úprava pro cestovatele. Snadno pojme bankovky většiny měn a krom toho se do ní vejde také cestovní pas!
Jaké rozměry má Woolet?
125 x 87 x 9,9mm (4.9 x 3.4 x 0.38 palců)
Jaké rozměry má Woolet XL Travel?
108 x 136 x 9,9 mm (4,25 x 5,35 x 0,39 palců)
Jak velká je nabíjecí podložka?
170 x 103 x 7 mm (6,69 x 4,06 x 0,28 palců)
What is the size of the Key finder?
80 x 45 x 6 mm (3,15 x 1,77 x 0,24 inches)
Jaký rozměr pouzdra na teleofn?
145 x 75 x 5,08 mm (2,8 x 1,2 x 0,2 palců) pro telefony s displejem do 4,7 palců a 165 x 90 x 5,08 mm / (2,8 x 1,2 x 0,2 palců) pro telefony s displejem. do 5,5 palců.
Pojme Woolet také mince?
Ano. Můžete použít jak tajnou kapsu, tak i kapsu na mince, kterou jsou k dispozici v některých peněženkách Woolet.
Jaké barvy jsou dostupné?
Momentálně nabízíme dvě barvy: elegantní černá a semišová hnědá. Také jsme představili dvě nové barvy pro několik modelů inteligentních peněženek a Woolet Trackers: cognac a námořní modř.
Máte také eko verze pěněženek??
Ano, obzvláště pro ty, kteří se starají o životní prostředí a práva zvířat, jsme navrhli veganskou verzi Woolet, která je vyrobena z ekologických materiálů.
Jaké produkty zahrnuje ekosytém Woolet?
Chytré tenké peněženky, nabíjecí podložky, cyhtré klíčenky, pouzdra na telefon a RFID blokátory.
Jaké verze Bluetooth podporuje Woolet?
Bluetooth 4.0 novější.
Jak mohu Woolet vyčistit, když se zašpiní?
Stejně jako každý jiný kožený/semišový výrobek. Dbejte pouze na vlhkost, protože by mohlo dojít k poškození elektroniky.
WOOLET APLIKACE
Je aplikace Woolet zdarma?
Ano, aplikace Woolet je a vždy bude zcela zdarma a bez poplatků.
Jaké jazyky jsou dostupné v aplikaci Woolet?
Angličtina. Brzy budou dostupné také ostatní jazyky.
Jaké operační systémy podporuje aplikace?
iOS a Android. Pracujeme také na aplikaci pro Windows Phone, ale vzhledem k vývoji této platformy není jisté, zda ji dokončíme.
Jak synchronizovat peneženku Woolet s iPhonem?
Připravili jsme videomanuál, který krok za krokem ukazuje, jak propojit Woolet s telefony iOS – iPhone.
https://www.youtube.com/watch?v=LEmIlIf_QBA
Pamatujte, že před synchronizací peněženky s mobilní aplikací je třeba nechat nabít baterii Wooletu nejméně na dvě hodiny!
Jak synchronizovat peneženku Woolet s ANdroid telefonem?
Připravili jsme videomanuál, který krok za krokem ukazuje, jak propojit Woolet s Android telefony.
https://www.youtube.com/watch?v=W6cxhesVJI0
Pamatujte, že před synchronizací peněženky s mobilní aplikací je třeba nechat nabít baterii Wooletu nejméně na dvě hodiny!
Kolik zařízení mohu propojit s aplikací?
Až pět najednou.
Co potřebuji k vytvoření účtu?
Můžeš se přihlásit pomocí Facebook účtu nebo e-mailové adresy.
Aplikace pro iPhone se nespojí s Woolet. Co mám dělat?
Nejprve se ujistit, že je tvůj Woolet nabitá. Pokud ji aplikace nerozpozná, polož Woolet na nabíjecí podložku. Pokud Woolet "pípne", tak funguje, ale není nabitý. Nech to na nabíječce zhruba dvě hodiny a zkus to znovu. Pokud to nepomůže, vypni aplikaci ze Správce úloh, vypni Bluetooth a Wi-Fi, znovu vše zapni a otevři aplikaci Woolet. Restartování telefonu, přeinstalování aplikace a nové nastavení zařízení může také pomoci. Pokud aplikace peněženku Woolet stále nevidí, tak v závislosti na operačním systému:

IOS:
  • Stáhni si aplikaci LightBlue Explorer - Bluetooth Low Energy z App Store.
  • Počkej, dokud není skenování dokončeno.
  • Pokud je Woolet viditelná, ale stále se nemůžeš z aplikace připojit - kontaktuj nás.
  • Do zprávy vlož snímek obrazovky výsledku skenování, typ telefonu a typ operačního systému.
  • Pokud Woolet v telefonu nevidíš, mohlo dojít k poškození elektroniky. Kontaktuj nás, abychom ti mohli zaslat náhradu!
  • Do zprávy vlož snímek obrazovky výsledku skenování, typ telefonu a typ operačního systému.

The Android app doesn’t synchronize with the Woolet. What do I do?
First, make sure your Woolet is charged. If it’s not recognized by the application, please put the Woolet on a charging pad. If it makes a “beep” sound, it is working but is not charged. Leave it on the charger for two hours, and then try again. If that doesn’t help, please turn the application off from Task Manager, turn off both Bluetooth and Wi-Fi, then turn them back on and open the application. Restarting the phone, reinstalling the app and new synchronization of devices may also help. If the Woolet still can’t be reached by the application, depending on your platform:

Android:
  • Stáhni si aplikaci nRF Master Control Panel z obchodu Google Play.
  • Počkej, dokud není skenování dokončeno.
  • Pokud je Woolet viditelná, ale stále se nemůžeš z aplikace připojit - kontaktuj nás.
  • Do zprávy vlož snímek obrazovky výsledku skenování, typ telefonu a typ operačního systému.
  • Pokud Woolet v telefonu nevidíš, mohlo dojít k poškození elektroniky. Kontaktuj nás, abychom ti mohli zaslat náhradu!
  • Do zprávy vlož snímek obrazovky výsledku skenování, typ telefonu a typ operačního systému.

Musím povolit společnosti Woolet přístup k mé pozici, i když nepoužívám aplikaci?
Ano, to je rozhodující! Při první instalaci aplikace Woolet by se mělo objevit vyskakovací okno s dotazem na přístup k poloze, i když aplikace funguje na pozadí.

Bohužel se jedná o požadavek operačního systému, aby systém mohl vyhledávat Bluetooth zařízení v okolí. Bez souhlasu se tvůj telefon nebude moci k Woolet připojit a synchronizace nebude fungovat.

Můžeš zkontrolovat, zda jsi v nastavení telefonu povolil/a přístup k poloze zařízení. Viz snímky obrazovky níže:
NOTIFIKACE
Can I specify the notification distance between me and my Woolet?
Yes, you can set the electronics’ transmission power so the notifications appear at a closer or further distance.
Can I block Woolet notifications while at home or work?
You can define quiet zones on the map, where you won't receive any notifications. By zooming, you can adjust the radius around the specified place. We recommend to add places like your home or work, because you usually don't take your Woolet with you when you're inside. However, if you step out of the quiet zone and leave your Woolet behind you will receive a notification. Also please keep in mind that if you define such place inside a building, you should make a larger radius around it due to inaccurate GPS tracking inside buildings.
Can I mute notifications for some time?
Yes, you can swipe notification left and put it to sleep for one hour.
Can I switch off the automatic alerts when the Woolet moves out of range?
Yes. You can disable alerts and push notifications from within the app.
Can I customize the notification sound?
You can chose between the standard “woof-woof” bark and other options.
What is the typical distance for detection at home with multiple rooms and walls?
It is 10-20 meters (33-66 feet).
How does Woolet synchronize with smart watches?
Notifications are shown on an Apple Watch only when the Watch is on your wrist and your phone screen is locked. But please note that, due to limitations of the WatchOS platform, the watch will show you notifications only from your phone, so it will measure the distance between the Woolet and the phone, not the Watch.
Will Woolet show its location while I am abroad/travelling?
Remember that Woolet is synchronized with your phone via Bluetooth, and that a smartphone needs an Internet connection and localization-based services switched on to identify the location on maps. If you plan to travel, remember to determine your current location by connecting the Woolet App to the Internet and turning your Bluetooth on after switching your smartphone to airplane mode. If you don’t do that, Woolet will remember it’s last location, probably an airport. To sum up: you need Bluetooth, the Internet and localization services switched on, or else Woolet will not be able to determine its location.
ELECTRONICS
Does Woolet battery need to be charged before synchronizing the wallet?
Yes. You need to charge Woolet for at least two hours before you connect it with your smartphone.
What is the lifespan of the battery?
That depends on each user, but tests showed that it can last for six months.
How long does it take to charge the battery?
Full charging takes three hours.
Will I be notified when the battery is low?
Yes.
Can I replace the battery?
There’s no need. The Woolet battery is rechargeable.
Can I turn up the volume in the Woolet?
Right now there’s no possibility to do that. In the next hardware update we will introduce that option, though.
The electronics seem not to be working. What should I do?
First, make sure the battery is fully charged. When you put the electronics on a charging pad you should notice a little “bleep” noise. This means, the electronics are fine. If not, please contact us, and we’ll help you with that!
What kind of battery is inside the Woolet?
Li-on rechargeable battery (150 mAh)
What kind of battery is inside the Woolet Tracker?
Li-on rechargeable battery (150 mAh)
ORDER
Where can I order Woolet?
You can order one from official store.
Can I order more than one Woolet? Can I get a discount then?
Yes. For big orders you the discount is possible. Just write an e-mail to support@woolet.co with title: SPECIAL ORDER for more details.
Is it possible to change my order after it was placed?
You can change your order anytime until you receive your tracking ID. That means Woolet has been shipped and no further changes are available. For details contact: support@woolet.co
How long does it takes to deliver the Woolet?
Depending on how busy we are with current orders and your location from our headquarters between 6 and 21 days.
I would like to buy a Woolet for special occasion and need it for a certain date. Will you be able to deliver it?
Before placing your order write to us to check on the current status. Everything can be figured out, just give us a shout!
Can I order a custom Woolet?
Yes, but that will cost you a bit more. Write support@woolet.co for the details, with a subject: CUSTOM WOOLET.
SHIPMENT
How long do I have to wait for my order to be fulfilled?
You should get your tracking ID within five days of placing the order. After that it is shipping company job to get your Woolet to your doorstep.
How long does it take to ship the Woolet?
Depending on our warehouse stocks and your location from our headquarters between 7 and 21 days.
Can I monitor my order status?
As soon as we ship your order you’ll be provided with a tracking ID. You can check updates, for example, here: http://emonitoring.poczta-polska.pl/?lang=en or here: http://www.trackingmore.com/

NOTE for clients in the US and the UK Neither American USPS nor British Royal Mail provide a tracking mail system for foreign tracking ID in their territory. Both decided to opt out of a foreign tracking system, so after your parcel enters those countries we won't be able to tell you anything more about your package. We have no idea why, but we can't do anything about it and we are very sorry. If your parcel does not arrive within three weeks, please contact your post office, because the package might be there unclaimed and waiting for you.
Do you ship Woolets to my country?
Unless you live on the top of Everest, the bottom of the Mariana Trench or middle of the Amazon rainforest, we’ll deliver anywhere in the world :)
GENERAL INFO
What is the official place I can get support?
Contact us via chat on our official website.
When was the WooletCo founded?
The company was founded in December 2014.
Where is your office?
We own two offices: in Kraków, Poland, and in New York, USA.
LOST&FOUND
How does Lost&Found work?
Lost&Found is a communication platform for owners and finders of Woolets. Owners of the Woolet registers their wallets in the Woolet App by scanning the QR code or by typing the 10-digit code. After that their Woolets are included in the database with the owner’s personal details. The finder doesn’t need an app installed on the phone. When they find a Woolet, all they need to do is go to: http://lostfound.today/ and type the serial number in the box in the “I found the Woolet” section. Then, they will gain access to the personal details of the wallet’s owner and be able to contact them directly. When a Woolet is found, the owner will receive a notification via the Woolet App and an e-mail from the finder. Simple as that!
OK. Is that a physical tag or a mobile app?
Lost&Found is a smart solution, that combines a unique serial code, which after registration, is included in the database. You can control the tagged item through the mobile app.
Is this a tracking device?
No, we are not able to tell you where the tagged object is. Only Woolet wallets have the tracker inside the built-in electronics. When someone finds your wallet, you will receive an instant notification from the finder, including their contact details.
What are the functions of the app?
First of all, your wallet will be linked to the unique code, registered in the database. You can add your personal details, contact information and a message for potential finders. The app also shows you a list of your devices and controls which of them are protected by the serial number. Finally, it pushes out a notification each time your wallet has been found.
Will everybody be able to use it?
If someone finds your wallet, it takes only an internet connection and the good will of the finder to visit the internet website and spend a few seconds typing in the security number. That’s all.
I’m worried about privacy!
No worries! Your personal details and contact information will be visible only to the person who finds the wallet and enters the code. You decide how much details you provide them!
What do I do when the Woolet App shows different location than my current one?
If the Woolet App isn’t displaying the correct location for you or your Woolet, we recommend the following steps:

For iOS users:
- Upgrade to the latest iOS version which helps resolving the accuracy of the map used for Woolet location services
- Make sure that Location Services are turned on for both the phone and the Woolet App. In order to do that go to your phone’s Settings > Privacy > Location Services and check if they are specifically enabled for the Woolet App.

For Android users:
- Confirm if you have the Location Services turned on for both the smartphone and the Woolet App. Go to phone’s Settings > More > Location and make sure that Locations are enabled.
A little sneak-peak of the Lost&Found App.
For iOS:
For Android:
img PŘEJDI NA ČESKOU STRANU
WOOLET.CZ
Zapraszamy na zakupy w naszym polskim sklepie - woolet.pl! Na stronie wygodnie zapłacisz w złotówkach, wykorzystując serwis PayU PŘEJDI NA WOOLET.CZ
Zůstaň na stránce woolet.co